Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Subtotal: 0,00 RON

Categorii

Politica de retur. Dreptul de retragere

Te informam ca beneficiezi de o perioada de 30 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract si returna Bunurile, fara a fi nevoit/a sa iti justifici decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3), art. 14 alin. (2) si art. 14 (3) din OUG nr.34/2014, adica sa achiti:

- costurile directe legate de returnarea produselor;

- esti responsabil si in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Daca, din orice motiv, nu esti multumit/a de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care acesta ti-a fost livrat de catre curier/ prin posta. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care ti- au fost trimise, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire. 

Inainte de a returna un produs, citeste conditiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos.

  

Cum returnezi produsele

 
1.    Completezi acest Formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur de mai jos; il poti descarca, completa si trimite scanat inapoi pe adresa: magazin@e-chilipir.ro sau prin posta/ curier, la sediul social al Maciro Impex SRL din Sos. Colentina Nr. 434, Sector 2, Bucuresti sau poti sa trimiti un email la adresa magazin@e-chilipir.ro cu titlul de Cerere de retur si care sa cuprinda urmatoarele informatii: nume si prenume, telefon, adresa de email, adresa fizica, data comenzii, codul produsului (informatii obligatorii) si detalii privind motivul returnarii (informatii optionale). Daca in cererea de retur pe care ne-ai transmis-o prin email nu ai completat toate informatiile obligatorii mentionate anterior, cererea nu poate fi inregistrata si aprobata.


2.    Dupa te informam in scris, via email, privind aprobarea cererii de retur, poti trimite prin curier produsul pe care vrei sa il returnezi, achitand prin costuri proprii cheltuielile de transport al produsului returnat. Nu se accepta retururile livrate prin plata la destinatar!

 

3.    Daca produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur listate mai jos, iti vom returna banii in maxim 30 zile de la data primirii cererii de retur, astfel:

  1. pentru cumparaturile online achitate cu cardul online, iti vom restitui banii in contul din care a fost efectuata plata;
  1. pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/ Card bancar-iti vom restitui banii prin virament bancar, in contul tau IBAN specificat in formularul de retur;

! Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

! Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

 

Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.

 

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele pentru a putea fi returnate:

Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte).

 

NU vor fi acceptate la retur:

- Produsele care nu mai au ambalajul original al producatorului in care a fost livrat;

- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

- Produsele care prezinta defectiuni cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu e-chilipir.ro), urme de lovire sau deteriorare;

- Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;

- Produse de ingrijire personala care au fost desigilate de catre Client: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima si igiena dentara;

- Produse din categoria Jucarii, Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: jucarii, accesorii);

- Produsele de lenjerie intima, costumele de baie si ciorapii; 

- Produsele nu mai sunt in termenul de valabilitate (expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

- Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

- Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- Echipamente cu licențe OEM activate (licențe preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);

- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea inițiala din punct de vedere software;

- Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

 

NOTǍ: Daca se constata ca nu sunt indeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul iti va fi retrimis, urmand sa suporti si contravaloarea costurilor de retrimitere.

 

In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spalare sau care miros a parfum, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii ori documentație lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

 

Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.